تمامي خدمات این سایت داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه بوده و فعاليت‌هاي آن تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است. More »

تمامي خدمات این سایت داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه بوده و فعاليت‌هاي آن تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است. More »

تمامي خدمات این سایت داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه بوده و فعاليت‌هاي آن تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است. More »

 

تغذيه در ورزش های زمستاني

تغذيه ورزشهاي زمستاني ورزشهاي زمستاني مثل اسکي چند سالي است که در ايران رواج بيشتري يافته است . کوه نوردي در زمستان از تفريحات لذت بخش و بسيارمؤثر درارتقاء سلامتي بدن است . از عوامل مهم و مؤثر در موفقيت

خستگی در ورزش و راههای مبارزه با آن

خستگی در ورزش و راههای مبارزه با آن یکی از مواردی که امروزه متخصصین علوم ورزشی را وادار به تحقیق کرده ، عارضه مهم خستگی است. همانطوری که  می دانیم خستگی بر ادامه ورزش اثر نامطلوب گذاشته، از کیفیت کار

پای ضربدری

این عاضه بین سنین ۵-۶ سالگی در کودکان اغلب اتفاق می افتد. که تا قبل از سن مدرسه خود به خود رفع خواهد شد.از دلایل بروز این آسیب در سنین بالاتر می توان به کشیدگی عضلات اینورتور و کوتاهی عضلات

کف پای صاف

به صورت منعطف و سخت می باشد. در کف پای ضاف منعطف عضلات کف پا و لیگامنت ها دچار کشیده گی می شوند و قوس پا کاهش می یابد.در این حالت پاشنه چرخش داخلی داشته و پنجه های پا به

5ماده غذایی برای افزایش قدرت عضلات

تحقیقات نشان می دهد ارتباط قوی بین حجم عضلات و سلامتی بدن وجود دارد. وقتی پا به سن می گذاریم بدن حالت عضلانی خود را از دست می دهد به ویژه اگر بخوبی مورد استفاده قرار نگیرد. این عارضه کیفیت

تقویت پا و مچ برای دوندگان

از آنجایی که قدرت پا و مچ برای دونده و افرادی که به ورزشهایی همراه با دویدن میپردازند اهمیتی حیاتی دارد، اختصاص دادن زمانی برای تقویت و انجام حرکات نرمشی برای این اعضا بسیار مفید خواهد بود. تمرینهای ساده زیر

محکم شدن عضلات شکم

کشیده نگه داشتن بدن هنگام راه رفتن بدن خود را صاف و کشیده- شکم تو، عضلات باسن سفت و سر بالا- نگه دارید و تصور کنید که یک شنل مانند شنل سوپرمن از شانه هایتان آویخته است، پس یادتان باشد

سایت در حال ساخت